مجدی قاسم خیلی، ژاکلین
مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]
مجدی قاسم خیلی، ژاله
نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیتهای اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]
مرادی، سالار
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]
مهاجر، سید محمد
بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]
مهاجر، سید محمد
راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]
مهاجر، سید محمد
چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]
مهاجر، سید محمد
توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]
مهاجر، سید محمد
استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]
مهاجر، سید محمد
ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]
مهاجر، سید محمد
بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]
مهاجر، سید محمد
بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]
موثق خانیکی، مهدی
بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]
ن
نسرین دوست، طیبه
بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]
نوبختی، سمیراسادات
بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارتهای درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]
و
وزیری اسفرجانی، نرگس
اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]