آ

  • آدم پیرا، محمدامین بهبود عملکرد مالی استارتآپ ها از طریق پیاده سازی هوش تجاری [دوره 3، شماره 33، 1401]

ا

  • اسکندری، فاطمه اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • اصلاوی، احمد استراتژی های مدیریت ریسک سازمان های بین المللی در اقتصادهای نوظهور [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • امی، منصوره تأثیر فرهنگ و رفتار سازمانی بر اثربخشی سازمان ها [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • انتظاری، سهیلا راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • انتظاری، سهیلا چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]

ب

پ

  • پورپیغمبر، مرضیه چگونه مربیگری می تواند تاثیر مثبتی در محیط های آموزشی بگذارد؟ [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • پیری، آرمان ریسک سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رقابت های مالیاتی [دوره 3، شماره 34، 1401]

ت

ث

  • ثابت راسخ دهقی، فرهمند بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

ج

  • جهانیان، امید بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]

ح

خ

  • خالقی، مهدی افزایش رضایتمندی مشتری با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 36، 1401]

ر

  • رضازاده کرمانی، امین تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بر ارزیابی کسب و کار [دوره 3، شماره 36، 1401]

ز

س

  • سجودی، دانیال اقتصاد سیاسی در بانکداری رابطه ای [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • سجودی، دانیال بررسی مزایای مدیریت درآمد با استفاده از روابط سیاسی و اعمال یارانه دولتی [دوره 3، شماره 29، 1401]

  • سجودی، دانیال تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر نوسانات بازارهای مالی دنیا [دوره 3، شماره 30، 1401]

ش

  • شخصی نیائی، مرتضی اثر رویکرد و بینش موسس بر روی رشد مداوم در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 29، 1401]

  • شخصی نیائی، مرتضی آنالیز مدیریت و رهبری استراتژیک به منظور تحول سازمانی و افزایش مشارکت کارمندان [دوره 3، شماره 30، 1401]

ص

  • صادقیان، محمدرضا مزایا، معایب مشارکت مشتری در استارتاپ ها برای خروج از چارچوبی که باید تسهیل شود [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • صدقی شهرکی، محمدصادق مکانیسم تاثیر شبکه جهانی اینترنت بر رشد اقتصادی کارآفرینی [دوره 3، شماره 25، 1401]

ع

  • عسگری، بهنام بررسی تاثیر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • عظیمی، حسین رشد اقتصادی با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • عمرائی، رضا بررسی اثرات سیستم رانتی و فساد اقتصادی بر ترافیک و آلودگی هوا از دیدگاه ان ال پی و کوچینگ [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • عیاردولابی، مریم مقایسه فشار مراقبتی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی در مادران کودکان دارای فلج مغزی و مادران کودکان عادی [دوره 3، شماره 28، 1401]

  • عیاردولابی، مریم واکاوی درک تجربه های زیسته پدرانِ فرزندان مبتلا به فلج مغزی: مطالعه ای پدیدارشناسانه بر تجربه ها و احساسات پدران این کودکان [دوره 3، شماره 28، 1401]

ق

  • قاسمی، علی نقش عملکرد سازمانی با استفاده از فرآیندهای مدیریت ریسک [دوره 3، شماره 30، 1401]

گ

م

  • مجدی قاسم خیلی، ژاکلین مربیگری در مقیاس مناسب: بررسی اثربخشی مربیگری هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 31، 1401]

  • مجدی قاسم خیلی، ژاله نقش مسابقات و رویدادهای ورزشی به عنوان استراتژی مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) در سازمان ها [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • مرادی، سالار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده از فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • مهاجر، سید محمد بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]

  • مهاجر، سید محمد راهکارهای افزایش کارآمدی و اثربخشی بازار برای خانمها [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • مهاجر، سید محمد چرا روش های بازاریابی برای خانمها، کارآمد نیست؟! [دوره 3، شماره 26، 1401]

  • مهاجر، سید محمد توسعه و اعتبارسنجی کیفیت تحول آفرین در دانشگاه ها موسسات آموزش عالی [دوره 3، شماره 27، 1401]

  • مهاجر، سید محمد استراتژی ایجاد پلتفرم در برندها [دوره 3، شماره 33، 1401]

  • مهاجر، سید محمد ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند از طریق پدیده OTT [دوره 3، شماره 34، 1401]

  • مهاجر، سید محمد بازاریابی اینستاگرامی و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 35، 1401]

  • مهاجر، سید محمد بازاریابی NFT : چگونگی استفاده از توکن های غیرقابل معاوضه در کمپین های تبلیغاتی [دوره 3، شماره 36، 1401]

  • موثق خانیکی، مهدی بازاریابی سبز، استراتژی ها و عناصر آمیخته بازاریابی [دوره 3، شماره 25، 1401]

ن

  • نسرین دوست، طیبه بررسی ارتباط بین میزان سطح خود شکوفایی افراد در هرم عصبی –منطقی دیلتز با مبداء احساس های وجودی انسان (Core)و کاربرد آن در کوچینگ [دوره 3، شماره 32، 1401]

  • نوبختی، سمیراسادات بررسی نقش تجربه مربیگری و آموزش مربی بر آموزش مهارت‌های درک شده زندگی مربیان [دوره 3، شماره 31، 1401]

و

  • وزیری اسفرجانی، نرگس اثر بخشی خانواده درمانی کوتاه مدت ستیر بر ناگویی هیجانی و بلوغ عاطفی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 3، شماره 34، 1401]